Згідно річного
плану роботи відділу освіти та річного плану роботи центру дитячої та юнацької
творчості у січні було проведено районний заочний творчий конкурс юних літераторів та
художників « Збережи собор в душі своїй»
Конкурс
проводився за двома номінаціями: « У долонях слова молодого до серця Україну
піднесу» та «Наддніпрянські замальовки».
У
номінації « У долонях слова молодого до
серця Україну піднесу» прийняли участь 14 юних літераторів з Військової, Дзержинівської, Жданівської,
Микільської на Дніпрі, Письмечівської середніх шкіл, Олександропільського,
Тритузнянського НВК та Широчанської і Аполонівської неповних середніх шкіл.
Особлива увага
журі була звернена на поетичні роботи:
-
Глущенко Катерини, вихованки літературної студії «Віконечко» ЦДЮТ, ( керівник – Козлова О.О.), що працює на базі
Військової СШ,
-
Сідельникова Владислава, учня 11 класу Жданівської СШ
( вчитель української мови та літератури Устименко
Людмила Валеріївна),
-
Солов'я Олександра, учня 7 класу Олександропільського НВК (вчитель
української мови та літератури Аршулік
Юлія Петрівна), які були присвячені Дніпропетровщині.
У номінації « Наддніпрянські замальовки» прийняли участь
18 юних художників з Березнуватівської , Єлізарівської, Незабудинської, Новопокровської, Сурсько Михайлівської середніх шкіл, Тритузнянського НВК та Широчанської і Аполонівської неповних середніх шкіл.
На конкурс було подано 28 образотворчих робіт.
Кращими серед образотворчих робіт були визнані малюнки:
-
Попова Дмитра, вихованця гуртка «Петриківський розпис» ЦДЮТ, що працює на базі
Єлізарівської СШ ( керівник гуртка ЦДЮТ
– Фурдик О.П.),
-
Собильської Аліни, учениці Незабудинської СШ ( керівник шкільного гуртка – Забудько С.В.),
-
Тіхомірова Ігоря, Сахновської Ірини, вихованців образотворчого гуртка «Палітра» ЦДЮТ, що
працює на базі Сурсько – Михайлівської СШ ( керівник гуртка ЦДЮТ – Кошевич
О.А.),
-
Борох Марії та Єремєєва Костянтина, вихованців гуртка «Петриківський розпис» ЦДЮТ, що
працює на базі Сурсько – Михайлівської СШ ( керівник гуртка ЦДЮТ – Шеремет
О.В..). |